Politica de prestare sericii și retur

Prestare servicii

In momentul contractarii unui serviciu furnizat de AuthenticMind SRL acesta poate fi livrat in cabinet sau online.

 

Cat costa prestarea serviciilor?

Pentru comenzile transmise AuthenticMind SRL, costurile sunt in conformitate cu cele din sectiunea de Tarife. 

 

Care este termenul de prestare?

Termenul este agreeat intre AuthenticMind SRL si client si stabilit de comun acord.

 

Cand se face prestarea serviciilor?

De luni pana joi intre orele 17.00 si 21.00, vineri intre orele 14.30 si 20.30 si sambata, intre orele 10:00-14:00. Nu se fac prestari de servicii duminca si in zilele de sarbatori legale.

 

Cum se intampla cu livrarea serviciilor, la modul practic?

Serviciile ase agreeaza ca termen si ora in cabinet sau online.

Pentru comenzile plasate online, se asteapta primirea mesajul de confirmare a comenzii, agreerea datei si orei de prestatie. 

In ziua prevazuta pentru prestatie, clientul vai fi notificat telefonic sau prin SMS de reprezentantul AuthenticMind SRL despre intervalul programat pentru reconfirmarea prestarii serviciului . 

 

Retur Garantat

Daca un Produs si/sau Serviciu care a fost comandat de Client nu poate fi livrat de AuthenticMind SRL, acest fapt va fi adus cu promptitudine la cunostinta Clientului. In situatia in care Clientul a platit Serviciul respectiv, AuthenticMind SRL va returna in contul Clientului contravaloarea Serviciului in termen de maximum 7 (sapte) zile. Termenul se calculeaza fie de la data cand AuthenticMind SRL a luat la cunostinta despre imposibilitatea de livrare, fie de la data cand Clientul si-a exprimat in mod expres si neechivoc dorinta de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situatii.

In cazul platilor online, AuthenticMind SRL nu isi poate asuma responsabilitatea pentru niciun alt cost suplimentar suportat de Client, cum ar fi de exemplu comisioanele de conversie valutara aplicate de banca emitenta a cardului, in cazul in care moneda respectivului card este diferita de leu (RON). Clientul va fi in exclusivitate responsabil pentru suportarea costurilor unor asemenea operatiuni.

 

Care sunt conditiile de retur? 

Serviciul Retur este disponibil doar pentru titularul facturii Returul se accepta pe baza unei cererii de retur.

 

Cum se calculeaza termenul de retur?

AuthenticMind SRL va returna in contul Clientului contravaloarea Serviciului in termen de maximum 7 (sapte) zile. Termenul se calculeaza fie de la data cand AuthenticMind SRL a luat la cunostinta despre imposibilitatea de livrare, fie de la data cand Clientul si-a exprimat in mod expres si neechivoc dorinta de anulare a Comenzii ca urmare a intervenirii acestei situatii.